Hoe gaan we meestal te werk?
Eerst laten we je graag in onze showroom zien wat er allemaal mogelijk is: op deze manier kun je je oriënteren en laten inspireren. Door te zien, horen en uitproberen kun je een beeld krijgen van wat er het beste bij jou en je woning past.
Als leidraad in deze fase gebruiken we (bouw)tekeningen en foto’s van de ruimte(s) waarin de producten gebruikt gaan worden.

Zodra we een idee hebben van de gewenste oplossing bekijken we de situatie ter plekke om te bepalen of de eerder bedachte mix aan producten de beste match is en of alle randvoorwaarden voor installatie aanwezig zijn (denk hierbij aan juiste computernetwerk/wifi, goede internetverbinding, kabelaansluiting, geschikte muren voor ophangen van speakers/tv/projector, etc.).

Op basis van deze inventarisatie kunnen we een voorstel doen welke binnen het gewenste budget valt en beginnen met de voorbereiding en planning: dit kan bouwkundig zijn als er sprake van een bouw of verbouw is, maar bijvoorbeeld ook afstemming met een elektricien of een monteur van Ziggo/KPN als er nog aanvullende infrastructuur nodig is om alles technisch perfect te krijgen. Ook als er speciale eisen en wensen zijn op het gebied van vormgeving zal er nauw overleg zijn met een eventuele (interieur)architect en de verschillende fabrikanten die iets op maat of in een speciale kleur kunnen maken.

De gekozen apparatuur zal vervolgens geïnstalleerd worden en in het geval van huisautomatisering en/of bedieningssystemen integreren we ook de reeds bestaande apparatuur. Natuurlijk geven we je dan ook een duidelijke instructie over het gebruik van de gehele installatie.
Na deze installatie blijven we natuurlijk nog een vinger aan de pols houden en komen we eventueel nog eens langs voor wat onderhoud en (software)updates.

Image